ZEOLIT MINERALUL TERAPEUTIC



vineri, 5 noiembrie 2010

Scrisoare de la Doamna Violeta Stan

BUNA ZIUA.
MA BUCUR CA VA MAI INTERESATI DE MINE.
VA MULTUMESC MAI MA DOR OASELE LA FRIG
NU AM AJUNS NICI ACUM SA MA INTERNEZ
DAR MA SIMT MINIUNAT SI VOI FACE URMATOAREA COMANDA SA MAI URMAM SI MAI DEPARTE CAND LE VOI TERMINA PE ACESTEA.
NU MA CREDE NIMENI, LE POVESTESC CUM AM FOST, MA STIU CUM AM FOST, DAR NU MA CRED.
EU MUNCESC DE DIMINEATA PANA SEARA AFARA SI SUNT MINUNATA. BUCURATI-VA CA ESTE SI MERITUL VOSTRU. LUMEA ESTE CIUDATA DAR DACA NU INCEARCA ASTA ESTE. VA POVESTEAM DE ACEL OM CARE ERA CA MINE, I-AM SPUS SOTIEI DE MINE SI S-A DUS LA MEDIC SI A SPUS MEDICUL CA SA NU CONSUME ASA CEVA, SI ACUM ESTE MAI RAU. FACETI CEVA CU O COLABORARE CU MEDICINA  CU DOCTORII DE CHIMICALE SI RUGATII SA DEA OAMENILOR SI SFATURI BUNE CA  ACEL PACIENT MOARE CU ZILE.
CRED CA IN CEL MULT O LUNA ESTE DUS .DAR CE SA FAC MA DOARE PROSTIA .
AM SPUS PREA MULTE VA PLICTISESC .O ZI BUNA SANATATE LA INTREAGA ECHIPA, SOTIE SI COPIILOR.
STAN VIOLETA.
STATI LINISTITI ATI CREZUT CA AM MURIT.
POATE DA DACA NU DAM DE DVS.
SUNT BINE MUNCESC SUNT FRUMOASA SI VESELA.
BUCURATI-VA !
VIOLETA
Primita pe data de 02.11.2011
Administarator
Dna Violeta Stan era aproape paralizata de un reumatism poliarticular cand m-a sunat; era neincrezatoare ca mai poate fi ameliorata starea sa. A inceput o cura cu Zeolit+Multiplicator de Celule Stem pe 23.09, si inca din prima saptamana de tratament a inceput sa mearga.  Acest mesaj scris pe nerasuflate, fara cuvinte cautate, mi-a produs o mare bucurie sufleteasca. 

SCRISOARE DE LA DOAMNA ANISIA B.

 Buna seara d nul Moisescu!!! Am urmat tratamenul pentru eliminarea pietrelor de la vezica biliara. Dumnezeu sa va dea sanatate , ma simt excelent, m - am desumflat nu mai am burtica, sunt super bine.A treia zi de  tratament am fost mobilizata in casa , am avut mai multe scaune...dar a fost de bun augur. Fierea mea este eliberata de cariera de piatra pe care  am avut - o. Mi - ati facut un mare bine, practic m - ati scapat de ""cutit"" si mi - ati salvat fierea. Va multumesc multtttttttt si Bunul Dumnezeu sa va dea tot ce va doriti!!!!!

 Scrisoare de la Valentina B.

In anul 2012 am fost internata in spital cu mari probleme la rinichi si am fost programata pentru operatie cu diagnostcul nefrita si litiaza renala Un prieten mi-a recomandat o cura cu Zeolit si am inceput administrarea constanta de zeolit din august 2012 sub atenta supraveghere a dlui Moisescu Corneliu.
Dupa 1 an si doua luni crizele renale s-au rarit de la doua saptamani la sase luni; am eliminat tot nisipul din rinichiul afectat, si pietrele din celalalt; a mai ramas o singura piatra care acum da semne de eliminare.; infectia renala nu a mai fost detectata la analize. In aceasta perioada am observat si o crestere a imunitatii, iar tonusul este total schimbat.
Cu aceasta ocazie mutumesc Dlui Corneliu Lucian Moisescu, care m-a ajutat cu sfaturi in aceasta cura indelungata.
Valentina B.

ZEOLIT MINERALUL TERAPEUTIC